שירות ומשלוחים לכל חלקי הארץ

משלוח חינם ברכישה מעל 499 ₪ | אספקה עד 10 עסקים | עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי

מוקד שירות ארצי 8966*

מדיניות משלוחים  
  • אספקת/הובלת המוצרים

  • אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים באתר.
  • המוצר ישלח לכתובת שהזין המשתמש בעת הזמנת המוצר. משלוח המוצר ייעשה רק לאחר שהתמורה שולמה במלואה.
  • במניין הזמן לצורך אספקת המוצרים כפי שמצוין באתר, נמנים רק ימי עסקים, דהיינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א’-ה’) ואינם כוללים ימי שישי/שבת וחג.
  • אלא, אם הוסכם מפורשות אחרת, משלוח המוצרים ייעשה באמצעות שירות שליחים ו/או באמצעות דואר ישראל, לפי שיקול דעת החברה.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להודיע כי אין באפשרותה לספק את המוצר ביעד מסוים, מכל סיבה שהיא, ובמקרה כזה יהיה רשאי המשתמש להודיע על ביטול העסקה, או לחילופין לאסוף את המוצר בעצמו.
  • החברה לא תישא בכל אחריות לעיכובים או כשלים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים וגורמים שאינם בשליטתה, כדוגמת מבצע השליחות (לרבות דואר ישראל), שביתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, פעולות איבה ו/או כוח עליון, אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי שיגרם למשתמש או לכל אדם אחר, עקב איחור או כשל באספקת מוצר, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. בכל מקרה, אחריות החברה תוגבל למחיר המוצר שנרכש על ידי המשתמש. במקרים אלה רשאית החברה להודיע על ביטול העסקה, כולה או חלקה, ולבטל את חיוב המשתמש.
  • החברה רשאית לבקש את נוכחות המשתמש/המשלם במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות ו/או חתימתו על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.
  • המשתמש רשאי לבחור באיסוף עצמי ממחסני החברה, לאחר תיאום טלפוני, ולקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי. במועד האספקה יידרש המשתמש או מיופה כוחו, להופיע ולהציג תעודת זהות של המשתמש לצורך קבלת המוצר. באיסוף עצמי, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח אם אלה חויבו בנפרד. איסוף המוצר חייב להתבצע בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. החברה רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל הזמנה שלא תיאסף במועד.
  • בזמן קבלת המשלוח חייב המשתמש לבדוק את תכולתה, ולהודיע מיידית לחברה באם ישנו נזק לתכולה.
  • משתמש המבקש להחליף מוצר שרכש (בסעיף זה: “מוצר ראשון“) במוצר אחר (בסעיף זה: “מוצר שני“), יישא בעלות החזרתו של המוצר הראשון אל החברה וכן בדמי טיפול ומשלוח של המוצר השני בסכום של 50 ₪ כולל מע”מ, בהתאם לנהלי החברה. המשתמש מאשר כי ידוע לו שהחברה תחייב את כרטיס האשראי שלו בעלויות המשלוח, כאמור לעיל, במקרה של החלפת מוצר כמפורט בסעיף זה.
  • מסירה ו/או התקנה של מוצרים מיועדים לאזורים חריגים יתבצעו עד 14 ימי עסקים ובתוספת תשלום בהתאם לאזור בתיאום מול מוקד השירות 08-6440404.
  • אזורים חריגים לעניין סעיף הנ"ל הם אזורים המופיעים באתר המשלח (צ'יטה שופס) ולרבות ישובי רמת הגולן, גבול צפון, ישוביים מעבר לקו הירוק, ישוביי בקעת הירדן, ישוביי עוטף עזה, אילת, ים המלח והערבה וכדומה.
  •  

    logo בניית אתרים